bazarnews

کد خبر: ۶۸۳۲۷
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۱
بازارنیوز گزارش می‌دهد؛
در این مجموعه گزارش سعی شده است که فیلم های سینمایی اقتصادی معرفی گردد. فیلم هایی که در موضوعاتی مجزا و جذاب برای علاقه‌مندان به سینما ساخته شده اند.

بعد اقتصادی صنعت سینما، بیشتر از قبل به چشم می خورد. این را می توان از چگالی فیلم های بد که بر فیلم های خوب می چربند، فهمید. اما کار ویژه ای که برخی فیلمسازان به آن رو آورده اند، پرداختن به موضوعی اقتصادی در یک صنعت اقتصادی (سینما) است. در ادامه به معرفی یکی از فیلمهایی که با محتوای اقتصادی و مشخصا به مقوله بازاریابی پرداخته است، می پردازیم.

 

ممنون که سیگار می کشید

نمره در IMDB (بانک اطلاعات اینترنتی فیلم ها): 7.6 از 10

همه مردم استعدادهایی دارند اما استعداد شخصیت اول این فیلم، حرف زدن است. داستان فیلم در خصوص نگاه منفی جامعه نسبت به سیگار است ولی نیلر با قدرت عجیبی که در سخنوری دارد، از آن دفاع و بازاریابی می کند. این فیلم مشخصا به تاثیر چگونگی ارتباط گیری، حرف زدن و موثر بودن برای رونق در یک کسب و کار اشاره می کند. این دوگانگی بین پول و انسانیت در فیلم از Thank You for Smoking ارزش دیدن را دارد.

xzc

خلاصه فیلم: «نیک نیلر»، متخصص حرافی فعالیت شرکت های بزرگ دخانیات بدون هیچ مشکل و عذاب وجدانی، سخن گوی صنعتی است که سالانه میلیون ها نفر را می کشد. او در عین حال می کوشد تا برای پسر جوانش، «جویی» (برایت) پدر خوبی باشد.

در پایان باید گفت، دیدن این فیلم برای تمام افرادی که در باب سخنوری برای بازاریابی و عرضه محصول با مشکل مواجه اند، واجب است.

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: